Yaşayan Efsaneler
Erik, öğrencilerden oluşan gizli bir topluluğa katılmak ister. Grupta kalmak için gereken cesaretler daha da tehlikeli hale gelir ve arkadaşları onu bir pislik gibi davrandığı konusunda uyarmaya çalışır.
Erik yanlışlıkla Skool çocuklarından oluşan gizli bir topluluk olan 'Yaşayan Efsaneler' için bir cesaret testini geçtiğinde, akranları tarafından ciddi bir şekilde tanınmaktan mutluluk duyar. Ancak grupta kalmak için gereken cesaretler giderek daha tehlikeli hale gelir ve arkadaşları onu bir pislik gibi davrandığı konusunda uyarmaya çalışır. Derneğin aslında Olaf Çatalsakal tarafından kurulduğunu öğrenir ve artık 'kahramanın izinden gitmeye' kararlıdır. Şimdiye kadarki en tehlikeli cesaretine hazırlanırken - uçurumdan atlarken, arkadaşlarını dinleyebilecek mi?