Zombiler
Devlet, zombilerin beyin yeme ihtiyacını ortadan kaldıran cihazı yarattıktan sonra düzen, gelenekler ve maç öncesi buluşmalara odaklanan Seabrook Lisesi, Zombietownlı çocukların entegrasyonu için çalışmalıdır. İnsan ve zombi öğrenciler birlikte yaşamakta zorlanırken amigo kız Addison ile zombi Zed arasında filizlenen dostluk, liselerini ve topluluklarını bir arada tutabilecek güçtedir.