The Tyrant
ABD, Kore'deki gizli bir projeyi açığa çıkarınca proje iptal edilir ve numunesi taşınırken teslimat sırasında bir kaza yaşanır. Paul numuneyi ararken Direktör Choe da saklamaya çalışır ama nihayetinde kendilerini Jagyeong ve Lim Sang'la aynı yerde bulurlar. Nihayetinde numune kimin eline geçecektir?
ABD, Kore'deki gizli bir projeden haberdar olur ve iptal edilmesini ister. Fakat Milli İstihbarat Teşkilatı numuneyi götürmeye giderken bir kaza yaşanır. ABD ajanı Paul, olaydan sonra Teşkilat'ı çok sıkıştırır ve projenin lideri olan Direktör Choe'yla karşı karşıya gelir. Bu esnada, olayın kilit isimlerinden biri olan Jagyeong ile emekli asker Lim Sang, farklı amaçlarla, Direktör Choe'ye çalışan Moyong'un peşine düşer. Sonunda herkes bir araya gelir ve son numuneyi ele geçirme yarışında beklenmedik olaylar yaşanır.