History of the World, Part ll
40 yılı aşkın bir süre bekledikten sonra, nihayet Mel Brooks'un ufuk açıcı filmi History of the World, Part I'in devamı geliyor ve her bölümde bizi insanlık tarihinin farklı dönemlerine götüren çeşitli skeçler yer alıyor.