Randy Cunningham normal bir lise birinci sınıf öğrencisidir, ta ki Ninja olması için seçilene kadar! Şimdi mazlumları savunmalı, öğrenci arkadaşlarını kurtarmalı ve Norrisville'in iyi insanlarının kahramanı olmalıdır.
Randy Cunningham normal bir lise birinci sınıf öğrencisidir, ta ki Ninja olması için seçilene kadar! Şimdi mazlumları savunmalı, öğrenci arkadaşlarını kurtarmalı ve Norrisville'in iyi insanlarının kahramanı olmalıdır. Canavarlar ve manyaklarla savaşırken, Randy ayrıca lisede hayatta kalmalı, lisenin zorbalarıyla yüzleşmeli ve sınıfın seksi kızına havalı görünmelidir.