Back in the Groove
40'lı yaşlarında, günlük hayatlarının koşuşturmacasına sıkışıp kalmış üç bekâr kadın, konfor alanlarından çıkıp Dominik Cumhuriyeti'nin güzel adasında büyülü bir tatil köyü olan The Groove Hotel'e yerleşecekler - buradaki amaçları gençliklerini yeniden keşfedebilmek, neşe içinde yaşayabilmek ve umutla, ONLARIN YARI YAŞINDAKİ erkeklerle aşkı bulabilmek olacaktır.
40'lı yaşlarında, günlük hayatlarının koşuşturmacasına sıkışıp kalmış üç bekâr kadın, konfor alanlarından çıkıp Dominik Cumhuriyeti'nin güzel adasında büyülü bir tatil köyü olan The Groove Hotel'e yerleşecekler - buradaki amaçları gençliklerini yeniden keşfedebilmek, neşe içinde yaşayabilmek ve umutla, ONLARIN YARI YAŞINDAKİ erkeklerle aşkı bulabilmek olacaktır. Ne demişler, "Kendine aşık olmadan başkasına aşık olamazsın!" Groove Hotel'de, bu üç kadın her ikisini de yapma fırsatına sahip olacak! İster mükemmel kaçamağı, ister arkadaşlığı, ister gerçek aşkı ya da ikisinin arasında bir şeyi bulsunlar, bu onların sorumluluk alma ve yaşlı kadınların her gün karşılaştığı çifte standartları aşma şansı. Ve bunu yaparken çok eğlenecekler! Filmde, havaya girme konusunda bir iki marifeti olan Taye Diggs (How Stella Got Her Groove Back) rol alacak.