Dear Mama
"Dear Mama", anne ve oğul Afeni ve Tupac Shakur'un büyüleyici destanını paylaşmak için geleneksel belgesel hikâye anlatıcılığının kurallarına meydan okuyan son derece kişisel beş bölümlük bir dizidir. Afeni Shakur bir devrimci, bir entelektüel ve halkın sesiydi. Kara Panter Partisi'nin maço ortamının ortasında hareketin kadın lideri olarak 70'lerin feminist sevgilisi oldu. Tupac ise bir rapçi ve şair, tüm zamanların en büyük rap sanatçılarından biri olarak tanınan siyasi bir vizyoner ve filozoftu. Onların hikâyesi, devrimci coşkunun yaşandığı bir dönemden Hip Hop kültürünün en gösterişli on yılına kadar Amerika Birleşik Devletleri'nin olanaklarını ve çelişkilerini anlatır.