Sıradan bir aile, çocuklarından birinin ciddi bir hastalığa yakalanmasıyla, tüm aile fertlerini sarsan bir felaketle yüzleşir. Kişisel gelişim kitaplarının çok satan yazarı ve ailenin büyüğü Anne, tacizle suçlanan yayımcısı ve aşığıyla karşı karşıya kalır. Pascal, Anne'in yıllardır ihmal ettiği kocasıdır. Yeğeninin hastalığıyla sarsılan kızları Claire, partnerinin kızı ve eski karısıyla uğraşmaktadır. Marion evliliğiyle, kızının hastalığıyla ve de hastanede tanıştığı Louis'ye karşı hissettiği çekimle mücadele eder. Claire ve Marion'un kardeşi Vincent, rahat yaşamayı seven çekici bir hostestir. Rose kemik iliği nakli geçirirken hayat gündelik sorunlarla devam eder ama umut ve mizah da eksik olmaz.