La Máquina
Ezici bir mağlubiyetin ardından Esteban “La Máquina” Osuna boks kariyerinde dibe vurur. Esteban'ın şansına, menajeri ve en yakın arkadaşı Andy Lujan onu tekrar zirveye çıkarmaya kararlıdır. Ancak kötü niyetli bir örgütün ortaya çıkmasıyla bu rövanş maçı ölüm kalım meselesi hâline gelir. Esteban bir yandan özel hayatındaki problemleri çözmek için çabalarken, bir yandan da ailesini korumaya çalışır.