Dört kısımlı bu antoloji dizisinde Tayvan’da yaşanmış gerçek suçların hikâyeleri anlatılıyor. Wen-Qing’in kocası bir tren kazasında yaralanarak komaya girer. Sigortacılık işinde çalışan Wen-Qing, dolandırıcılık şüphesiyle kazada bir suç unsuru olduğuna inanmaktadır, kazayla ilgili araştırmaları esnasında kocasının gizli bir ilişkisi olduğunu öğrenir. Deneyimli polis Wang, bir ilköğretim okulu otoparkında tacize uğrayan öğretmen kızı Xuan’ın cinayetini soruşturmak için çağrılır. Cinayetin tek tanığı, Xuan’ın sorunlu bir öğrencisidir. Gazeteci Lee, hapiste yatan acımasız tetikçi Shen ile röportaj yapmak istemektedir. Lee’nin Shen ile görüşme isteğinin ardında bambaşka bir neden yatmaktadır. Sayısız cinayetten suçlu bulunan Shen, Yeh ailesi katliamıyla bir ilgisi olmadığını iddia etmektedir. Kaçak Jie, askerliğini yapan kardeşi Cheng’den yardım ister. Askeri üste saklandığı esnada Jie bir çocuk cesedi bulur, cinayetle ilgili olarak Cheng tüm şüpheleri üzerine çeker. Kardeşinin adını temize çıkarmak için Jie’nin zamana karşı yarışması gerekmektedir.