Web of Death
Sonsuz sebat... Akıl almaz insan gücü... Detaylara gösterilen benzersiz dikkat... Web of Death, dijital ayak izlerini, DNA veri tabanlarını ve sosyal medyanın gücünü kullanarak Kuzey Amerika'nın en yorucu cinayet vakalarından bazılarını çözen durmak bilmez ve zeki internet dedektiflerin çalışmalarını konu alır.