According to Jim
Tipik bir Amerikalı olan Jim, aile babası ve maçodur. Kendisini karısı Cheryl'a ve beş çocuğuna adamıştır. Ailesini sever ama karısının sabrını inatçı tuhaflıklarıyla test etmeye devam eder. Ayrıca kankasının değerini hafife alır.
Hem aile babası hem de maço biri olan Jim, tipik bir Amerikalıdır. Kendisini güzel karısı Cheryl'a ve ikiz kardeşler Ruby, Gracie ile Kyle ve ikiz erkek bebekler Gordon ve Jonathan'ın bulunduğu beş çocuğuna adamıştır. Ailesini sever ama karısının sabrını inatçı tuhaflıklarıyla test etmeye devam eder. Ayrıca bazen Jim'in entrikalarını sürekli örtbas eden ve kendi mükemmel kadın arayışına devam eden kayınbiraderi ve aynı zamanda kankası olan Andy'nin değerini hafife alır.