Bear Grylls ile Yabanda
Dünyaca ünlü hayatta kalma uzmanı Bear Grylls, tabiat ananın sunduğu en zorlu ortamlardan bazılarında engelsiz bir yolculuk için Hollywood'un en sevilen ünlüleri ile vahşi yaşamına geri dönüyor.