Ben & Mickey
Yeni etkileşimli video günlüğü serisi Ben & Mickey'de günlük rutinleri, oyunları ve daha fazlasını kaydeden Mickey'ye katıl! Yaratıcılığını ve hayal gücünü her Mickey macerasına getir!
Mickey'nin Mickey Mouse Kulüp Evi’ni ziyaret eden arkadaşlarından biri misin? Mickey ile daha fazla maceraya hazır mısın? Mickey'nin yeni interaktif video günlüğü serisi Ben & Mickey ile eğlence devam ediyor. Günlük rutinleri, oyunları, aktiviteleri, projeleri ve daha fazlasını kaydeden Mickey'ye katıl! Mickey, video günlüğüne yaratıcılığını, hayal gücünü ve komik yanını getirmeni istiyor. Mickey’nin maceralarına eşlik ederek muhteşem bir gün geçir!