Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
Tüm ülkeyi kasıp kavuran ve yüksek mahkeme davasıyla sonuçlanan bir sosyal medya skandalı. İngiltere'nin ünlü isimlerinden Coleen Rooney'nin kendisi ve ailesiyle ilgili yaptığı özel Instagram paylaşımları, haberi olmadan bir gazeteye satılıyor ve Coleen zanlıyı bulmak için elinden geleni ardına koymuyor.