Cougar Town
Jules Cobb, pervasız kocası Bobby ile yıllarca evli kaldıktan sonra boşanır ve ilişki yaşamaya hazırdır. Ama kırklı yaşlarındadır ve yaşına uygun bir adam bulmakta zorlanır; hepsi de kendilerinden genç kadınlarla çıkmaktadır. Komşusu Grayson, her gece evine yeni bir yirmilik delikanlı getirmektedir ama Jules, erkeklerle nasıl tanışılacağına dair bilgisizdir ve genç erkek avcısı olmaktan, utanmadan genç erkeklerin peşinden koşan yaşlı bir kadın olmaktan korkar. Mutlu bir evliliği olan ve genellikle Jules’un yeni genç onaylamayan komşusu Ellie ona yardımcı olan iyi bir arkadaşıdır. Kendisi ayrıca özgüveni yüksek bir parti kızı olan umarsız asistanı Laurie tarafından da cesaretlendirilmektedir. Evde ise Jules ve Bobby’nin genç oğlu Travis vardır ki o annesinin seks hayatından ve okul peyzajcısı olan babasının işinden utansa da alaycı ama sevgi doludur. Bir şey kesindir: Jules'u bekleyen yeni maceralar vardır.