Vahşi Meksika
Vahşi Meksika’nın her manzarası orada yaşayan hayvanlar ile karakterize edilmiştir. Karizmatik gezginler okyanusları, ormanları ve çölleri dolaşarak dramatik ve şaşırtıcı davranışları ortaya çıkaracaklar. Yırtıcılar ve avları, hayatta kalmak için birbirleri ile uzun yıllardır süren savaşlarına devam edecek. Türlerin en ikonik erkek ve dişileri, yeni neslinin güvenli bir şekilde dünyaya gelmesi için aşırı önlemler alacak.