Dostum, Bu Benim Hayaletim
Beverly Hills'te geçen bu dostluk komedisi, kariyerinin başında olan 14 yaşındaki yapımcı Spencer Wright ve en iyi arkadaşı ünlü Billy Joe Cobra'nın hayaletiyle bizi hızlı ve heyecanlı bir yolculuğa çıkarır.
Dostum, Bu Benim Hayaletim! kariyerinin başında olan 14 yaşındaki Spencer Wright ve pop yıldızı Billy Joe Cobra'nın hayaleti olan en iyi arkadaşının çılgın maceralarını anlatır. Beverly Hills'te geçen bu dostluk komedisi, bizi Spencer'ın Hollywood'daki okul yaşamında hızlı tempolu, komik ve çoğu zaman absürt bir yolculuğa çıkarır. Sıra dışı planları Billy'nin egosuyla bozulmadan, ektoplazmayla kirlenmeden ve tamamen raydan çıkmadan da kariyerinin başında olan bir film yönetmeni olarak isim yapmaya çalışmak oldukça zordur. Spencer ve Billy farklı dünyalardan olsalar da tam anlamıyla kafa dengi iki arkadaşlardır. Birbirlerini sürekli kışkırtan ikili, eğlence ve maceraya atılmak ve kuralları bozmak için yanıp tutuşur. Billy'nin ürkütücü eşyaları, muhteşem bir görsel şölen ve tuhaf serüvenler için harika bir arka plan sağlar.