Durdurulamaz Yellow Yeti
Kuzey Kutup Dairesi’ndeki küçük kasaba hayatı; muazzam, çirkin ve durdurulamaz bir Sarı Yeti kasabaya geldiğinde ve 12 yaşındaki iki çocukla arkadaş olduğunda kontrolden çıkar.
12 yaşındaki sörfçü çocuk Osmo ve babası uzaktaki aileleriyle birlikte yaşamak için sahilden, tüm yıl boyunca kar yağan ve canavarların kesinlikle yasak olduğu ilginç Winterton kasabasına taşınırlar. Osmo ve cesur kuzeni Rita, durdurulamaz dev bir ahmak olan Gustav adında uzun, sarı bir yeti ile dost olur. Korkusuz kuzenler; Gustav’ın, Osmo’nun korkunç amcası Belediye Başkanı Chrome’dan saklanmasına yardım ederken, donmuş evlerinde sıra dışı ve kahkahalı maceraları keşfederler.