Children of the Underground
Yüzlerce anne ve çocuğu saklayan geniş bir yeraltı ağı kuran ve onları bozuk bir mahkeme sisteminin yapamayacağı şekilde kocalarının ve babalarının sözde istismarından kurtaran karizmatik kanunsuz Faye Yager'in gerçek hikâyesi.
Yüzlerce anne ve çocuğu saklayan geniş bir yeraltı ağı kuran ve onları bozuk bir mahkeme sisteminin yapamayacağı şekilde kocalarının ve babalarının sözde istismarından kurtaran karizmatik kanunsuz Faye Yager'in gerçek hikayesi. Davası için farkındalık yaratmak amacıyla gündüz kuşağı TV talk şovlarının ilgi odağı haline gelen Yager, kendisini FBI'ın hedef tahtasına yerleştirdi ve hareketin karanlık bir tarafının olduğu hayaletini ortaya çıkaran, oldukça ses getiren bir davanın başlamasına neden oldu. ATM'lerin ortadan kaybolmasına öncülük eden zengin bankacının eski eşi ve çocuklarına yardım ettiğinde, Yager sonunda eşiyle karşılaştı ve kamuoyunda büyük bir hesaplaşma başladı. Yeraltı'nın gerçek hikayesine girin ve bu vizyoner ama lanetli kahraman hakkındaki karmaşık gerçeği öğrenin.