Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
Bir grup başarılı Sarah Lawrence Koleji öğrencisi, bir arkadaşlarının babası olan Larry Ray'in karanlık etkisi altına girer. Ray ile birlikte yaşamış ve hayatta kalmış kişilere eşi benzeri görülmemiş bir erişim sağlayan film, tarikatın başlangıcından hala çözülemeyen sonuçlarına kadar izini sürüyor.