“Eureka!”da tarih öncesi fantastik bir dünyada yaşayan genç bir mucidin maceralarını takip ediyoruz. Bu mucit, çağının ilerisinde olan büyük bir düşünür.
“Eureka!”da tarih öncesi fantastik bir dünyada yaşayan genç bir mucidin maceralarını takip ediyoruz. Bu mucit, çağının ilerisinde olan büyük bir düşünür. Hatta o kadar ilerisinde ki tekerleği icat etmiş.