GhostForce
Liv, Andy ve Mike adındaki üç genç, New York'ta kargaşa çıkaran ve güçlerini artırmak için korku salan hayaletlerle savaşmak için gizlice GhostForce adında bir süper kahraman takımı oluşturur.
Liv, Andy ve Mike adındaki üç genç, GhostForce adında bir süper kahraman takımı oluşturur ve hepsi hayalet güçlerine sahiptir. Bu ekip, akıl hocaları olan Bayan Jones tarafından yaratılan teknolojiyi kullanarak, aynı zamanda gizemli Glowboo'nun da yardımını alarak New York Şehri'ni ele geçiren hayaletlerle savaşır: çünkü bu hayaletler güçlerini artırmak için şehirdeki vatandaşlara korku salmakta ve bununla beslenmektedir. Onları yenmek için kahramanlarımızın bir ekip olması ve beraber çalışması gerekir... Tabii derslere geç kalmamak şartıyla!