Go! Go! Loser Ranger!
Eski sığınakları ve şefleri yok olunca hayatta kalan Tozluklar, haftalık Pazar Kapışması’na katılmak için Ranger Force’la gizli bir anlaşma yapar ama kaybeden taraf daima kendileri olacaktır. Bu maskaralıktan bıkan Savaşçı D, bu durumu değiştirmek için bir adım atar.