Hindistan'ın Vahşi Kedileri
Hindistan'ın vahşi kedileri kadim dönemlerden beri güç ve soyluluğun simgesi olmuştur ama uyandırdıkları saygıya, adaptasyon yeteneklerine rağmen bu kediler sınırlarına kadar zorlanmıştır. Bu program ülkenin birbirine tezat oluşturan topraklarını gezerek bu inanılmaz hayvanların ilgi çekici hayatlarını samimi bir şekilde yansıtmaya çalışmıştır.