Dünyanın çeşitli yerlerindeki İkinci Dünya Savaşı cepheleri, en son teknoloji kullanılarak 3 boyutlu şekilde tekrar yaratılıyor. Yapılan taramalarla, savaşın 70 yılı aşkın süredir toprağın altında kalan izleri gün yüzüne çıkarılıyor.