IN THE SOOP: Friendcation
Park Seojun, Peakboy, Choi Wooshik, Park Hyungsik ve V eğlence sektörünün tanınmış arkadaş grubudur. Bir arkadaşlarının sürpriz teklifi onları Goseong'a dört günlük bir arkadaşlık tatiline gönderir. Birlikte gerçek benliklerine bürünürken zamanlarını nasıl geçirdiklerine tanık olun. Bir dostluk hikâyesi olan bu macera, birbirleri için ailelerinden daha önemli olan beş arkadaşın seyahat kaydıdır.