Oussekine
22 yaşındaki Malik Oussekine 5 Aralık 1986 gecesi polis tarafından dövülerek öldürülür. "Oussekine", Oussekine ailesinin adalet mücadelesini anlatan dört bölümlük bir mini dizidir. Olaylara geri dönerek ailenin umutlarını ve hayal kırıklıklarını yansıtırken, kargaşa içindeki bir ülkenin de portresini çizer.