The Files of Young Kindaichi
Büyüler, lanetler, gizemler… Gölgelerden sürünerek çıkan “insanların” sırrını öğrenin. Seçili bölümlerin yeniden canlandırıldığı bu Young Kindaichi serisi, eski ve yeni hikayeleri çağdaş bir perspektifle ele alan bir koleksiyon.