Küçük Einsteinlar
Bu yenilikçi yeni dizi, okul öncesi çocuklarına müzik ve sanatı dinleyip ve görmenin yeni yollarını sunuyor. Her bölümde, dört kahramanımız arka bahçelerindeki kulüp evinde buluşur ve çok geçmeden, belirli bir hedefe sahip bir göreve başlarlar.
Bu yenilikçi yeni dizi, okul öncesi çocuklarına müzik ve sanatı dinleyip ve görmenin yeni yollarını sunuyor. Her bölümde, dört kahramanımız arka bahçelerindeki kulüp evinde buluşur ve çok geçmeden, belirli bir hedefe sahip bir göreve başlarlar. Kahramanlar muhteşem arkadaşları dinamik ROKET'i de aralarına katıp “günün görevi”ne atılırlar. Roket onları bazen Çin Seddi'ne, Big Ben'e, Eyfel Kulesi'ne götürür veya Van Gogh'un Yıldızlı Gecesi gibi ilginç yerlere giderler. Engellerle karşılaştıklarında, arayışlarında yardımcı olmak kahramanlarımıza izleyici de yardım eder.