Lellobee City Farm
Lellobee Çiftliği kozmopolit bir şehrin ortasında rahatlatıcı bir vaha. Paylaşmanın, sabrın ve takım çalışmasının değerini vurgulayan basit, neşeli ve akılda kalıcı şarkılarla her bölümde bir başka yaşam becerisi anlatılıyor.