Lucrecia: A Murder in Madrid
Madrid'de siyahi bir göçmen kadının vurularak öldürülmesiyle eşi benzeri görülmemiş bir sosyal tepkinin fitili ateşlenir. Lucrecia'yı kim, neden öldürmüştür? İlk ipuçları aşırı sağcı grupları işaret eder. Cinayetin üstünden 30 yıl geçmiştir, Lucrecia'nın öyküsü nefretin kökenlerine yapılan bir yolculuk niteliğindedir. Daha önce hiç yayınlanmamış görüntüler eşliğinde derlenen bu belgesel, İspanya tarihinin ilk faşist cinayetine ışık tutmaktadır.
Madrid'de terk edilmiş bir gece kulübünde siyahi bir göçmen kadın vurularak öldürülür. İspanyolları derinden sarsan bu cinayet, eşi benzeri görülmemiş bir sosyal tepkinin fitilini ateşler. Lucrecia'yı kim, neden öldürmüştür? İlk ipuçları aşırı sağcı grupları işaret eder. Olimpiyatlar ve Expo 92 ile dünyaya modern ve demokratik bir ülke imajı çizen İspanya'da radikal, ırkçı, şiddet dolu ve rahatsız edici bir akım yükseliştedir.