Marvel's Avengers: Secret Wars (Shorts)
Tony Stark başka bir boyutta kapana kısılmışken, Avengers onu geri getirmek için tüm güçlerini bir araya toplamaya çalışır, ancak daha bunu başaramadan, kötü adamlardan oluşan yeni bir çetenin saldırısına uğrar.
Tony Stark başka bir boyutta kapana kısılmıştır. Avengers, onu geri getirmenin bir yolunu bulmak için tüm bilgi birikimini ve gücünü bir araya toplamaya çalışır, ancak daha bunu başaramadan, onları uzayda ve zamanda dört bir yana savuran yeni bir kötüler çetesinin saldırısına uğrar. Yeni bir kahraman ekibinin yardımıyla, Avengers sadece dünyayı değil, tüm gerçekliği kurtarmak için zamanında yeniden bir araya gelmelidir.