Meçhule Doğru: Karlar Ülkesi 2 Perde Arkası
Zaman hızla ilerlerken, Karlar Ülkesi 2'nin dünya prömiyerine bir yıldan az bir süre kala, yaratıcı ekip, tüm zamanların 1 numaralı animasyon filmini oluşturma yolunda neler yapıldığını göstermek için altı bölümlük bir dizi için kapılarını kameralara açıyor. Kameralar ilk kez bir Walt Disney Animation Studios uzun metrajlı filmini yaratmanın zorluklarını ve atılımlarını, sanatını ve karmaşıklığını kayda alıyor.
Zaman hızla ilerlerken, Karlar Ülkesi 2'nin dünya prömiyerine bir yıldan az bir süre kala, film yapımcıları, sanatçılar, şarkı yazarları ve oyuncular, altı bölümlük bir belgesel dizi için kameralara kapılarını açarak, Walt Disney Animation Studios'un yüzyıla yakın süredir devam eden film yapım macerasında en çok beklenen filmlerden birini yaratmak için gereken sıkı çalışmayı, yüreği ve iş birliğini gösteriyor. Kameralar ilk kez, tüm zamanların 1 numaralı animasyon filmini yaratmanın zorluklarını ve atılımlarını, sanatını ve karmaşıklığını bazen farkındalık yaratarak bazen de şaşkına çevirerek gözler önüne seriyor. Dizi, yönetmen/yazar/baş kreatif sorumlu Jennifer Lee, yönetmen Chris Buck, yapımcı Peter Del Vecho, şarkı yazarları Kristen Anderson-Lopez ve Robert Lopez, oyuncular Kristen Bell (“Anna”), Idina Menzel (“Elsa”), Josh Gad (“Olaf”), Jonathan Groff (“Kristoff”), Sterling K. Brown (“Teğmen Mattias”), Evan Rachel Wood (“Iduna”) ve Disney Animation'ın yetenekli sanatçıları ve teknisyenlerini, bu süreçte hem yaratıcı atılımlar hem de hayal kırıklıkları yaşarken gösteriyor. Yapımcı Lincoln Square Productions ve Walt Disney Animation Studios.