Mrs. America
Bayan Amerika, Eşit Haklar Değişikliği’nin (EHD) kabulü ve Phyllis Schlafly, namıdiğer “Sessiz çoğunluğun sevgilisi”, adında muhafazakar bir kadının öncülük ettiği beklenmeyen ters tepmeyi inceler. Dizi, dönemin kadınlarının, hem Schlafly hem de ikinci dalga feministler Gloria Steinem, Betty Friedan, Shirley Chisholm, Bella Abzug ve Jill Ruckelshaus’in gözünden, 70’lerin kültür savaşlarının en sert savaş alanlarından birinin Ahlaki Çoğunluk’a nasıl yol açtığını ve siyasi çerçeveyi sonsuza dek nasıl değiştirdiğini inceler.