Murai in Love
Tuhaf bir lise öğrencisi olan Murai, otaku öğretmeni Tanaka'ya âşıktır. Ancak Tanaka onu reddeder ve uzun, siyah saçlı bir çocukla asla ilgilenmeyeceğini söyler. Murai daha sonra saçlarını keser ve sarıya boyar ve Tanaka'nın en sevdiği video oyunu karakterinin tıpatıp aynısı olur.
Murai, Takebe Gakuen Lisesi'nde üniversiteye hazırlık kursuna kayıtlı ikinci sınıf öğrencisidir. Sınıf öğretmeni Lise sonrası planlarının kendisiyle evlenmek olduğunu öğrendikten sonra Tanaka onu odasına çağırır. Tanaka, Murai'yi reddeder ve ona uzun, siyah saçlı bir çocukla asla ilgilenmeyeceğini söyler. Gizlice bir otaku olan Tanaka'nın aklında sadece bir otome video oyunu karakteri olan Hitotose vardır.
Ertesi gün Murai, Tanaka'nın karşısına değişmiş bir adam olarak çıkar. Saçlarını kısa kestirip sarıya boyayan Murai, tıpkı Tanaka'nın sevgilisi Hitotose'ye benzemektedir. Tanaka bu ani gelişme karşısında yaşadığı şoku gizleyemez ve Murai'den uzak durmaya çalışırken Murai de öğretmeniyle flört etmeye çalışır.