See You in Another Life
Bu dizi, Manuel Jabois'in "Nos vemos en esta vida o en la otra" adlı kitabından uyarlanmıştır. 2014 yılında Gabriel Montoya Vidal ("Bebe") ile yaptığı röportaja dayanarak, 2004 yılının Mart ayında Avrupa topraklarında gerçekleşen en kötü Cihatçı terör saldırısına katılımını anlatıyor.
Bu dizi, Manuel Jabois'in "Nos vemos en esta vida o en la otra" adlı kitabından uyarlanmıştır. Gabriel Montoya Vidal ("Bebe") ile 2014 yılında yaptığı röportaja dayanarak, 2004 yılının Mart ayında Avrupa topraklarında gerçekleşen en kötü Cihatçı terör saldırısına karıştığını anlatıyor. Saldırı sırasında Bebe on altı yaşındaydı. 11 Mart 2004'te Madrid'de kullanılacak patlayıcıların taşınmasına yardım eden yaşlı. Saldırıdan dolayı ceza alan ilk kişi Bebe oldu. Onun delilleri 2007'de yapılan büyük davada hayati öneme sahipti.