The Disappearance of Kimmy Diore
Kimmy Diore güpegündüz kaçırıldığında bu olayın etkisi sadece ailesiyle sınırlı kalmaz. Kimmy 6 yaşında sıradan bir kız çocuğu değildir, videoları milyonlarca izleyici tarafından takip edilen bir YouTube fenomenidir. Onu kurtarmak için Sara Roussel, hem büyüleyici hem de korkutucu olan bilmediği bir dünyaya dalmak zorundadır. Diore ailesinin yakın çevresine giren Sara, yavaş yavaş kendi geçmişiyle örtüşen sırları ortaya çıkarır.