The Murders Before the Marathon
Eğer polis Waltham, Massachusetts'te işlenilen korkunç üçlü cinayeti çözmüş olsaydı, Boston Maratonu bomba saldırısını engelleyebilir miydi? Gazeteci Suzan Zalkind, arkadaşının kurban gittiği cinayeti, şehrini sarsan ulusal trajediyi ve iki olay arasındaki enteresan bağlantıyı inceler.