Pixar Sokakta
Bu canlı aksiyon dizisi, Pixar filmlerinden ikonik karakterleri ve anları gerçek dünyaya getiriyor. New York ve çevresinde çekilen dizi, gerçek insanları hiç beklemedikleri bir anda gerçek mekânlarda şaşırtıp sevindiriyor.