Queenie
Queenie Jenkins, Londra'nın güneyinde yaşayan, iki kültür arasında gidip gelen ve ikisine de tam olarak uyum sağlayamayan 25 yaşında Jamaikalı bir İngiliz kadındır. Uzun süreli erkek arkadaşından ayrıldıktan sonra, Queenie teselliyi yanlış yerlerde arar ve yeniden kendini bulmadan önce geçmişiyle yüzleşmesi gerektiğini anlamaya başlar. Dizi, Candice Carty-Williams'ın çok satan romanından uyarlanmıştır.