Rocky Mountain Hayvan Kurtarma Ekibi
Colorado’nun Pikes Peak bölgesindeki olağanüstü Hayvan Denetim Hizmeti görevlileri ile Humane Society veterinerleri, her yıl binlerce hayvanın acil durumuna müdahale etmek için güçlerini birleştirir. Pikes Peak ekibi, kendi yetki alanlarında kilometrelerce uzanan engebeli araziler, evler ve çiftlikler arasında yılın her günü başı dertte olan veya sorun çıkaran hayvanlarla baş eder.