Sam'in Hayvanat Bahçesi
Sam’in Hayvanat Bahçesi’nde hayvanlarla takılmak için gerekenlere sahip olup olmadığını öğrenin. Sam’in kinkajuları, zürafaları, penguenleri ve daha fazlasını beslerken, temizlerken ve onlara bakarken zorlandığını izleyin!