Senden Daha Güzel
Efsun Gaziantep'te bir köyde dermatolog olarak çalışmakta, babasıyla çiftlikte yaşamaktadır. 21 yıl önce onları terk eden ve Ünlü bir estetik cerrah olan annesi Pervin kızıyla görüşmek istemektedir. Pervin'in gönderdiği şoför Kaan'la İstanbul'a gelen Efsun, büyük bir sürprizle karşılaşır. Bir günlüğüne geldiği İstanbul, Efsun'un bütün hayatını geri dönülmez bir biçimde değiştirecektir.