Soy Luna
Luna, kendisini evlat edinen ailesiyle birlikte Buenos Aires, Arjantin'e taşındığında sevginin mesafeye ve zamana rağmen gerçek bir fark yaratabildiğini öğrenecek. Biyolojik anne babasını bebekken hiçbir zaman çok net bilinmeyen sebeplerden dolayı kaybetmiş, genç, zeki bir kızdır. Büyüdükçe farklı yerlerden insanlarla tanışmaya ve onu köklerine yakınlaştırabilecek yeni deneyimler yaşamaya başlıyor. Bu arada tutkunun, arkadaşlığın ve sevginin hayatta kendisi için hep istediği yolda kalmasına yardım edebileceğini öğrenecektir.