Star Wars Resistance
Kaz Direniş adına bir casusluk görevine atılır, fakat boyundan büyük işlere kalkışır ve yarışçılarla, korsanlarla, hatta kendi konuşlandığı platformun gizemli sahibiyle başı belaya girer.
Poe Dameron tarafından Direniş'e katılması ve İlk Düzen'de casusluk yapması için işe alınan Kazuda "Kaz" Xiono, BB-8 ile Colossus adlı uçak yakıt ikmal istasyonuna konuşlandırılınca kendini belanın içinde bulur. Bir yandan tamirci kimliğini korumaya çalışırken, diğer yandan komik bir şekilde yıldız pilotlarla, yağmacı korsanlarla ve Colossus'un gizemli sahibiyle karışıklıklar yaşar. Kaz'ın bu araştırması, onu İlk Düzen'in galaksi için yaptığı planları keşfetmeye doğru yakınlaştırır.