The Resident
THE RESIDENT, genç bir doktorun eğitiminin son yıllarını konu alan güçlü bir tıp dizisidir. Ülkenin dört bir yanındaki hastanelerde hem iyi hem kötü olmak üzere gerçekte olanları açığa çıkarmak için olayların perdesini aralar.
Conrad Hawkins, Chastain Park Hastanesi'nin en iyi doktorlarından biridir. Büyüleyici ve kibirli Conrad, mümkün olduğunda alışılmadık bir yaklaşım benimsemeyi sever ve birinci sınıf stajyer doktorların romantik yanılsamalarını paramparça etmeyi kişisel görevi edinmiştir. Dr. Devon Pravesh, ince ayarlı ahlaki pusulasına göre hareket eden masum bir idealisttir ancak Conrad'in yardımıyla tıp pratiğinin diğer işlere benzediğini, pek de melek sayılmayan hastalar ve hataya düşebilen doktorlarla yapılan bir iş olduğunu anlamaya başlar.