The Tatami Time Machine Blues
Tarih 12 Ağustos. Kaldığı pansiyonun tek klima ünitesinin uzaktan kumandası yanlışlıkla dökülen kola yüzünden tahrip olunca, "Ben" bir zaman makinesiyle düne dönüp kumandayı kırılmadan önce kurtarmak için bir plan yapar. Ancak şakacı arkadaşı Ozu, evreni yıkımın eşiğine getirmek anlamına gelse bile geçmiş olaylarla oynamaya karşı koyamaz. Şimdi "Ben" kendini felaketten kaçınmak için zamanla yarışırken bulur.