Tomorrow, I'll Be Someone's Girlfriend
Yuki, para kazanmak için kiralık kız arkadaşlık yapar. Rina, yalnızlığını erkeklerle gidermeye çalışır. Aya, durmaksızın estetik ameliyat olur. Moe, kimseden etkilenmeden kendi hayatını yaşar. Yua, gece hayatıyla ünlü bir bölgede yaşar. Her birinin kendi ikilemleri, endişeleri ve duyguları vardır. Hayatta yollarını bulmaya çalışırken başlarına gelenler, herkesin onlarla empati kurmasını sağlayacak.