Valley View'un Kötüleri
Genç kötü süper kahraman Havoc, onu ve ailesini yok etmekle tehdit eden tüm kötülerin liderine karşı gelir. Böylece kimliklerini değiştirerek Teksas'ın bir banliyösünde saklanmak zorunda kalırlar. Aşırı mutlu yeni komşuları Hartley'nin de yardımıyla Havoc (artık Amy), kardeşi Chaos (artık Jake) ve ailenin geri kalanı güçlerini gizlemek ve hayatları boyunca mücadele ettikleri bir şey için, iyi olmak için, o pervasız kötü kahraman alışkanlıklarını bırakmak zorundadır.